Bij ZCN doen we ons best om uw UWV-vervoer zo prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan er iets misgaan. Dat vinden we vervelend en we horen het graag van u. Uw melding helpt ons namelijk om onze dienstverlening te verbeteren.
Compliment, opmerking of klacht doorgeven
U kunt uw klacht eenvoudig doorgeven via onderstaand formulier. Vul uw gegevens in en beschrijf duidelijk wat er is gebeurd. Hoe meer informatie u geeft, hoe beter we u kunnen helpen.
Ons team bekijkt uw melding zorgvuldig en streeft ernaar om binnen vijf werkdagen te reageren.
Wilt u liever telefonisch contact? Bel dan naar 085 – 11 45 225 en kies optie 1 (op werkdagen van 08:30 tot 17:00). Of stuur een e-mail naar UWV@zcnvervoer.nl.
Anonieme melding
U mag ook anoniem een melding achterlaten. Let op: als u geen contactgegevens invult, kunnen we geen persoonlijk antwoord geven. Uw melding nemen we natuurlijk wel mee in onze verbeteringen.
Wat gebeurt er na uw melding?
- We registreren uw klacht of melding.
- We onderzoeken wat er is gebeurd.
- Als we contactgegevens hebben, nemen we contact met u op om samen naar een oplossing te zoeken.
- We gebruiken alle meldingen om onze dienstverlening beter te maken