Wij zijn de voorloper op het gebied van mobiliteitsvraagstukken. Achter de schermen maken we gebruik van geavanceerde systemen en technologieën om de communicatie te stroomlijnen en de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel; we hanteren strikte kwaliteitscontroles en waarderen alle vormen van feedback om onze prestaties voortdurend te evalueren en te verbeteren. De volgende certificaten, keurmerken en richtlijnen onderschrijven onze ambities en laten zien dat wij continu verbeteren op het gebied van zowel MVO als kwaliteit, maar ook (digitale) veiligheid:
ISO:14001 - Milieumanagement
Duurzaamheid is één van onze kernwaarden. De ISO:14001 certificering toont aan dat wij in samenwerking met onze partners continue werken aan verbetering van onze milieuprestaties en de kwaliteit van het milieumanagementsysteem.
ISO:9001 - TX-Keur & Kwaliteit
Deze certificering onderschrijft de aantoonbare kwaliteit in onze bedrijfsprocessen. ISO:9001 is de internationale norm die helpt om bedrijfsprocessen te beheersen en te verbeteren. Mede hiermee waarborgen wij onze kwaliteitsmanagementsystemen.
ISO:27001 - Informatiebeveiliging
ISO:27001 is de internationale standaard voor informatiebeveiliging. Deze certificering toont aan dat wij de benodigde maatregelen met betrekking tot informatiebeveiliging (ga na wat de term is) hebben getroffen.
De norm NEN 7510 (afgeleid van ISO:27001)
Aanvullend op de ISO:27001 certificering voldoen wij aan de norm NEN 7510. Deze staat voor informatiebeveiliging specifiek binnen de gezondheidszorg. Hieronder wordt verstaan het waarborgen van de beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van alle informatie ten behoeve van verantwoorde zorg voor patiënten.